Hej måste rådfråga er andra hur ni tycker vi ska göra när vi bygger vårat staket.
Idag sitter det ett gynnebo stängsel på ca 80cm höjd med runda stål/järnstolpar .
Vi tänkte sätta upp ett trästaket men funderar på återanvända de stabila stolparna och fästa spikregeln med vagnbult.
Vad tror ni om detta ?
Eller ska vinriva helt och sätta ner jordankare och stolpar?
Staket blir ett enkelt ca 90cm i ohyvlad virke med vit fasad färg med spets top.
Fråga nr 2.
Vi har ett redskaps skjul och det står vid tomtgränsen och idag går staketet bakom det mot allmäningen med ca 30 cm glipa som det ser f jävligt ut. Så vi tänkte gå in med staketet kant i kant ( sätta en stolpe sen spikregel sen staket pinnen i linje med baksidan av skjulel )
Eller vad tycker ni ska man gå hela vägen till grannen?
Idag sitter det ett gynnebo stängsel på ca 80cm höjd med runda stål/järnstolpar .
Vi tänkte sätta upp ett trästaket men funderar på återanvända de stabila stolparna och fästa spikregeln med vagnbult.
Vad tror ni om detta ?
Eller ska vinriva helt och sätta ner jordankare och stolpar?
Staket blir ett enkelt ca 90cm i ohyvlad virke med vit fasad färg med spets top.
Fråga nr 2.
Vi har ett redskaps skjul och det står vid tomtgränsen och idag går staketet bakom det mot allmäningen med ca 30 cm glipa som det ser f jävligt ut. Så vi tänkte gå in med staketet kant i kant ( sätta en stolpe sen spikregel sen staket pinnen i linje med baksidan av skjulel )
Eller vad tycker ni ska man gå hela vägen till grannen?
Klicka här för att svara
