Hej alla
Jag är snart färdig med min ca 62kvm stora altan. Hälften med tak hälften utan.
Nu snart är det dags för staket. Jag vill göra "tätt" staket dvs inga springor och brädorna ska "överlappa" med varandra om ni vet vad jag menar.
Stolparna är 95x95.
Nu till frågan... Vad är det för mått på virket jag ska ha???