Ska bygga ett staket/plank runt våran tomt. Kommer bli ca 100m långt och 140cm högt, som mest ca 30m raksträcka. Tänkte ha 3 liggande reglar och stående bräder på både insidan och utsidan. Vad rekommenderar ni för avstånd mellan stolparna och hur fäster vi dom i marken på bästa sätt för att få det stabilt? Bor i Kalmar län.