Ska bygga ett staket/plank runt våran tomt. Kommer bli ca 100m långt och 140cm högt, som mest ca 30m raksträcka. Tänkte ha 3 liggande reglar och stående bräder på både insidan och utsidan. Vad rekommenderar ni för avstånd mellan stolparna och hur fäster vi dom i marken på bästa sätt för att få det stabilt? Bor i Kalmar län.
 
M Mahilda skrev:
Ska bygga ett staket/plank runt våran tomt. Kommer bli ca 100m långt och 140cm högt, som mest ca 30m raksträcka. Tänkte ha 3 liggande reglar och stående bräder på både insidan och utsidan. Vad rekommenderar ni för avstånd mellan stolparna och hur fäster vi dom i marken på bästa sätt för att få det stabilt? Bor i Kalmar län.
Lift tråden lite.. Ni som har byggt staket eller plank.. Kan folk lägga upp bilder så man få lite inspiration.. Snälla..
 
  • Gilla
EasyCash
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.