Hur lyckas man repa fönster? Grus i duken/skrapan?
Dom har väl förhoppningsvis en ansvarsförsäkring men med tanke på fönstrens ålder vet jag inte hur man gör.
Kontakta glasmästare och rådfråga dom men företaget måste anmäla skadan hos sitt bolag också.
Har företaget tagit på sig skadorna?