Vi hade en städfirma och våra gamla fönster har städfirman lyckats repa rejält.
Vad gör man?
De är från början av 1900-talet så munblåsta.

Vad hade ni gjort
 
Hur lyckas man repa fönster? Grus i duken/skrapan?

Dom har väl förhoppningsvis en ansvarsförsäkring men med tanke på fönstrens ålder vet jag inte hur man gör.

Kontakta glasmästare och rådfråga dom men företaget måste anmäla skadan hos sitt bolag också.

Har företaget tagit på sig skadorna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.