Hej alla kunniga människor

Vi är i startgropen och ska bygga ut vårat lilla hus 102kvm. Hade en sthlms företag hemma i fredags som vi diskuterade sprutisolering, cellulosa med. Någon som har bra erfarenheter, och dåliga... att dela med sig av? Kommer bygga, vindväv, 220*45 reglar, ångbroms, 28*70 ströläkt, osb och gips. Cellulosa andas i sig själv så ingen ventilation förutom "ventilationsspalt" i fönstren. Ena företaget som verkar lite "besserwisser" har 30års garanti, andra företaget som är mjuka, trevliga och lämnat snabb och väldigt bra offert har 10års garanti... Ös på med förslag, tips och trix
