Har själva anlitat ett företag som sprutade våran fasad. Vi hade både puts och tegel på huset när vi köpte det och tyckte det såg dumt ut. Så företaget slätputsade det teglade och sedan sprutade dom hela huset i valfri kulör. Kostade inte särskilt mycket. En bonus var att dom lämnade kvar byggställningarna i ca 1.5 mån tid så vi kunde måla alla vindskivor, fönster och sätta upp nya hängrännor. Att hyra utrustning tänkte vi också på, men kände att det bästa var att överlåta det till någon som har erfarenhet. Skicka mig ett snabbmeddelande om du är intresserad av bilder.