Hej.
Uteplatsen på vårat hus som är ovanför garaget har nån form av beläggning på som spruckit och börjat släppa från ytan. Då huset köptes av dödsbo så vet de inte vad eller när det är pålagt men gissningsvis för 10-15 år sen.
Så undrar lite vad man kan göra för att fixa till de?
Beläggningen måste ju bort men vad är det bästa alternativet att ersätta den med?
Finns inget tak över uteplatsen i dagsläget, kanske blir tak i framtiden men inget som är bestämt.
Känner att det behöver åtgärdas innan höst/vinter i alla fall då det var fuktindikering på besiktningen...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder