Hej! Hur hade ni tätat denna springa. Tror de bara varit målat innan som nu har spruckit upp. Känns inte som de dra något i springan och lär inte kunna få in något isolerande i den lilla springan.
Men hade ni kört en trälist eller tätat med någon form av rörlig fog och sen målat?