Hejsan
Bor i en bostadsrätts Lgh som det är gjort stam renovering på runt 2001-2002 nu är det så att det har blivit sprickor i taket där vatten rören kommer ner ur taket samt även mitt på takt där gipset är skarvat.
Hur gör man för att åtgärda en sådan sak? :S
Funkar det att spackla upp slipa och måla om taket?.
Rören kommer alltså från taket och går rakt ner till mitten på väggen där sitter blandare.
Bor i en bostadsrätts Lgh som det är gjort stam renovering på runt 2001-2002 nu är det så att det har blivit sprickor i taket där vatten rören kommer ner ur taket samt även mitt på takt där gipset är skarvat.
Hur gör man för att åtgärda en sådan sak? :S
Funkar det att spackla upp slipa och måla om taket?.
Rören kommer alltså från taket och går rakt ner till mitten på väggen där sitter blandare.
Ja . Jag skulle använt HusFix det är starkt och hållbart sedan kan man fukta en svamp och dotta så att man får till samma stroktur som på övriga taket.
Klicka här för att svara

