1 350 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Sprickor/sättning på 70-talshus?
Hej!
Jag har upptäckt två rejäla sprickor i betongdelen av vårt sutteränghus och inte lodräta, utan vågräta, så det innebär att grunden satt sig. Huset hat stått där sen 70-talet så nåt exceptionellt har hänt nu i sommar.
Är det någon som har lite tips på hur man går tillväga med detta?
/M
Jag har upptäckt två rejäla sprickor i betongdelen av vårt sutteränghus och inte lodräta, utan vågräta, så det innebär att grunden satt sig. Huset hat stått där sen 70-talet så nåt exceptionellt har hänt nu i sommar.
Är det någon som har lite tips på hur man går tillväga med detta?
/M
Kan du posta lite bilder?M magwed skrev:
Klicka här för att svara