Hej
Jag har nu lärt mig att man inte ska moppa ett laminat golv!
Mitt nylagda golv som jag har torkat av ett par gånger har nu börjat resa sig i skarvarna på vissa ställen av golvet

Någon som vet om man kan få ner skarvarna igen och hur man ska gå tillväga då? Eller måste jag lägga om hela golvet...
Mvh/ Johan