Hej

Jag har nu lärt mig att man inte ska moppa ett laminat golv!
Mitt nylagda golv som jag har torkat av ett par gånger har nu börjat resa sig i skarvarna på vissa ställen av golvet:(
Någon som vet om man kan få ner skarvarna igen och hur man ska gå tillväga då? Eller måste jag lägga om hela golvet...

Mvh/ Johan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.