Hej!
Vi är nya medlemmar i detta forum, och vi är som sagt husletare....stort behov av ett hus! Vi har nu hittat ett fint tegelhus från -66 men detta hus har sprickor i fogarna runt om hela huset, på olika ställen.
Är detta sk sättningar? (vi är varken händiga eller insatta). Ingen tegelsten är skadad.
Vad kan man göra för att åtgärda detta? Är detta ett hus vi kan satsa på eller innebär det en hel del problem?
Är det någon av er som vet....svar tas tacksamt emot!