Hej! Ska ge mig på stora balkongen nu, men har ingen aning om vad jag ska göra. Nuvarande golv har sprickor i ytskiktet (inga stora men tillräckligt för att det skapar problem tror jag säkert). Ska man knacka bort hela ytskiktet och göra om det, eller kan man fixa det på nåt annat vis? Har altan under balkongen och märker att fukt tränger igenom så att färgen börjat släppa.