Hej! Ska ge mig på stora balkongen nu, men har ingen aning om vad jag ska göra. Nuvarande golv har sprickor i ytskiktet (inga stora men tillräckligt för att det skapar problem tror jag säkert). Ska man knacka bort hela ytskiktet och göra om det, eller kan man fixa det på nåt annat vis? Har altan under balkongen och märker att fukt tränger igenom så att färgen börjat släppa.
 
Spackla i med betongspackel ( Combimix) och behandla hela balkongen med 2 flödiga skikt av betonginpregmering EX av Combimix, då kommer det mesta av vattnet att rinna av och inte vandra igenom balkongen.

MvH Jawen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.