Renoverar köket och funderar på att kakla hela vägen från diskbänken upp till taket...Problemet är att över spisen är det en lång spricka i väggen, grannen har en likadan och frågan är om man bör kakla denna väggen? Det kan väl spricka igen antar jag i och med att huset rör sig, så kan hända måla är bättre, eventuellt dom norska köksskivorna kanske är ett alternativ?