Hej,
Jag har en spricka inne i murspisen/kasetten (1980) som är ca 10 cm. Materialet ser ut att vara 4 mm. Ser inte vad som finns bakom, men det verkar som att röken inte läcker när man eldar. Jag hade tänkt fixa det med vanlig pinnsvets, men är lite osäker nu på om det funkar vanliga rutila elektroder? Den svets jag har från Jula klarar tydligen inte av elektroder för gjutjärn om det nu är det jag ska ha? Help anyone?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder