På baksidan av rördelen där det röda vredet sitter fast finns en spricka mitt i godset. Den tafatte rörmokaren i mig provade att skruva loss kranen men det var rent ut sagt besvärligt pga spänning i den nergrävda vattenledningen som skymtar nertill. Tror ni det går att täta med nån kemisk metall eller nåt Loctite-igt?