Har fått en liten spricka i porslinshandfatet vid bottenventilen, kan vara att bottenventilen dragits för hårt för att täta. Handfatet är ett drygt år gammalt men upptäckt det först nu, går det att åtgärda och förhindra ytterliggare sprickbildning eller är det bara att låta vara eller byta.
/R