Har fått en liten spricka i porslinshandfatet vid bottenventilen, kan vara att bottenventilen dragits för hårt för att täta. Handfatet är ett drygt år gammalt men upptäckt det först nu, går det att åtgärda och förhindra ytterliggare sprickbildning eller är det bara att låta vara eller byta.

/R
 
Hummm....finns det inte firom som reparerar badkar med ny eamlj typ. Kanske kan va nått för en sådan. Har du testat eniro sen söka på badkar?

Eller ring leverantören (ifö, gustavsberg?) och lkolla om de har nogåt repartionskit.
 
Kanske tom tillverkningsfel som kan gå på garanti med lite tur. Vår gamla Gustavsbergstoalett hade vajsing på spolningen och till vår stora förvåning fixade dom det gratis pga tillverkningsfel.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.