Nån som vet om det går att ladda ner instruktionsbok och sprängskiss till en CTC 265B -73,
eller någon som har det själv och kan lägga ut bilder här?

Hej

Jag har en 13-sidig översikt/manual som jag fått via mail från CTC. Om du ger mig dim mailadress så kan jag skicka den till dig. Jag vet inte om det är exakt vad du söker, men kanske den kan hjälpa dig.

Mvh
Per

OK! Tacksam.

Hej igen.

Jag kan inte bifoga filer via mailen i detta forum. Har du någon annan mailadress
som jag kan skicka till?

Per

Du har min adress på ditt PM.

Mail skickat :)

Tack! Det var precis vad jag har sökt.

:)
Per62 skrev:
Hej

Jag har en 13-sidig översikt/manual som jag fått via mail från CTC. Om du ger mig dim mailadress så kan jag skicka den till dig. Jag vet inte om det är exakt vad du söker, men kanske den kan hjälpa dig.

Mvh
Per
Den stämde inte riktigt med min panna, annan årsmodell. Men mycket går att jämföra ändå.

ctcvarme.se tror jag det är annars, så kan du få en som stämmer hemskickad eller mailad, dom har bra respons om man mailar.

Danne031 skrev:
ctcvarme.se tror jag det är annars, så kan du få en som stämmer hemskickad eller mailad, dom har bra respons om man mailar.
Tack för tipset, det ska jag göra.

Ved?
Kan redan nu tala om att pannan inte är konstruerad för vedeldning. Finns många trådar redan om detta ämne. Pelletsbrännare fungerar bra i pannan även om verkningsgraden inte blir den bästa. Bränn inte sönder skorstenen utan släpp tankarna på vedeldning i den pannan.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.