G
vilken jävla klantsprängare, hade det varit min gubbe så hade det blivit sparken direkt.

G
gäst skrev:
vilken jävla klantsprängare, hade det varit min gubbe så hade det blivit sparken direkt.
Olyckor sker i de flesta yrken så är det bara, nästa gång du gör fel oavsett vad så får du alltså inte görat igen. En gång är ingen gång, två är ett beteende. Ta reda på omständigheterna innan du yttrar dig.
Vänligen.

gäst skrev:
Olyckor sker i de flesta yrken så är det bara, nästa gång du gör fel oavsett vad så får du alltså inte görat igen. En gång är ingen gång, två är ett beteende. Ta reda på omständigheterna innan du yttrar dig.
Vänligen.
Hur vet du att det var första gången?

gäst skrev:
Snacka om att ha noll koll på hur verkligheten ser ut, hade sprängare fått sparken för en olycka, fanns de inte många kvar i landet med +3 års erfarenhet

gäst skrev:
Vänligen.
Exakt varenda salva som sprängs är en kalkylerad risk, den sprängare som kan utföra en garanti att ingen olycka kommer att ske, ljuger dig rätt upp i ansiktet, en sån garanti kan aldrig ges.
Lägstanivån på kompetensen är otroligt hög i Sverige, vill påstå att vi är bäst i världen på att spränga berg, tvåa kommer Norge, sen kommer ingenting, just därför är svenska sprängare oerhört eftertraktade för utlandsjobb

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.