Hur tänkte ni som har spottlights i kökstaket.
Hur har ni placerat dem?
Hur många till antal m2?
Har ni någon annan ljuskälla i taket eller står spottarna för allt ljus?
Hur långt ut från överskåpen? ( med tanke på skuggbildning)
12v eller 230v? (motivera)
Vad har ni valt för effekt?
Många frågor men det vore kul att höra hur ni gjort och om ni är nöjda.
En velande köksbyggare
