Hur tänkte ni som har spottlights i kökstaket.

Hur har ni placerat dem?
Hur många till antal m2?
Har ni någon annan ljuskälla i taket eller står spottarna för allt ljus?
Hur långt ut från överskåpen? ( med tanke på skuggbildning)
12v eller 230v? (motivera)
Vad har ni valt för effekt?
Många frågor men det vore kul att höra hur ni gjort och om ni är nöjda.

En velande köksbyggare;)
 
Puffar :)

Nyfiken oxå.
1 m-s avstånd om det är 50w till köket passar, blir riktigt ljust, det vet jag redan från inredningsartiket. Underskåp belysning och myslampa ovanför matbordet inräknad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.