Största skillnaden mellan billiga och dyrare downlights tycker jag är hur de är att arbeta med. Alltså hur jobbiga de är att installera. De billigare har förmodligen sämre/jobbigare plint osv. .
Flos och Flux är under all kritik att installera!
De dyrare armaturerna satsar sina pengar på designen och plintarna känns som de är från 60talet.
I de billigaste armaturerna är ingenting påkostat.
Däremot medelklassen som är snygg och oftast sköna återfjädrande plintar förskönar arbetet.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.