Hej Norpan,
det är inga problem att montera spottar i Smålandsvillan. Är precis på väg att göra det men tänkte hålla mig till kanterna på huset för annars måste du lyfta bort spånskivorna på vinden. I övrigt så är det "bara" att montera spottar och värmeskydd till varje spotlight. Det blir lite bök med isoleringen men skär man ut snyggt så kan man lägga tillbaka utan att skapa värmeförluster.