Hej!

Vi funderar på att sätta spottar i några rum på vår Smålandsvilla. Tänkte att det kan väl inte vara så svårt att göra innan man inreder öv. Eller?

Någon som har några erfarenheter eller tips?

Vad kostar det? Jag har inte en susning....
 
ho ho!?!? ???

Är det verkligen ingen som har något att säga? :-/
 
Hej Norpan,

det är inga problem att montera spottar i Smålandsvillan. Är precis på väg att göra det men tänkte hålla mig till kanterna på huset för annars måste du lyfta bort spånskivorna på vinden. I övrigt så är det "bara" att montera spottar och värmeskydd till varje spotlight. Det blir lite bök med isoleringen men skär man ut snyggt så kan man lägga tillbaka utan att skapa värmeförluster.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.