Har en vägghängd toalett från fabrikat Grohe.
Mitt problem är att när man spolar så står den och rinner.
Det jag får göra är att trycka lite snabbt på knappen för att bygga upp ett tryck så sluta det.
Lite drygt när man har gäster eller barnen går på toa.
Tar gärna emot tips.
Har skrivit till Grohe men utan återkoppling från dem.
 
B Blixt 123 skrev:
Har en vägghängd toalett från fabrikat Grohe.
Mitt problem är att när man spolar så står den och rinner.
Det jag får göra är att trycka lite snabbt på knappen för att bygga upp ett tryck så sluta det.
Lite drygt när man har gäster eller barnen går på toa.
Tar gärna emot tips.
Har skrivit till Grohe men utan återkoppling från dem.
Ska lägga till att det inte är alltid den hänger sig men ofta nog
 
Jag hade samma problem med en Ifö.

Plastprylarna i mekanismen torkar och friktionen gör att dom kärvar.

Lite sprayande med teflonspray så vipps försvann problemet.
 
Tack för snabbt svar ska prova detta🙂
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.