P Patrik_N #1 Medlem · Blekinge · 281 inlägg 6 apr 2012 20:25 Patrik_N Medlem Blekinge 281 inlägg 6 apr 2012 20:25 #1 Betyder detta att jag har två spolbrunnar? En 1,8m rakt ut och en lite snett ut?(1,8/0,8 höger) Är det "o-bra" att dessa isf ligger under plattor resp asfalt? /Patrik Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Betyder detta att jag har två spolbrunnar? En 1,8m rakt ut och en lite snett ut?(1,8/0,8 höger) Är det "o-bra" att dessa isf ligger under plattor resp asfalt? /Patrik