Det är dags att byta ut min gamla Siemensspis vilken är på 400 V, vill nu ha en ny Siemens induktion, men det finns ingen induktionsspis på 400V. (Nolla finns indraget) Är det nackdel att ta en med lägre volt, tar det längre tid för ugn att bli varm?
Husmor