Hej

Jag ska sätta upp 60m2 takpanel(500meter). Kan det vara värt att införskaffa sig en billig spikpistol. Någon som har tips på billig prisvärd spikpistol.

Ni som spikat för hand. Vilken typ av spik ska det vara..dyckert??
 
Det finns bra spikpistoler att hyra för måttliga pengar. Är det bara ett tak du skall sätta upp är nog det en bra idé.
 
Dyckert går bra att sätta upp panelen med.

Jag köpte pistol och kompressor för ca 1500:-. När grannen hörde detta så ångrade han att han hade hyrt samma grejer en helg för 800:-. Dels fick han slita för att hinna sätta panel i hela huset under helgen och dels fick han inte behålla kompressorn. En kompressor är ju alltid bra att ha...

Pistolen tror jag man köper billigast på Bauhaus för ca 400:- (exakt samma finns på Biltema för en hundring mer). Kompressorn är på 1.5 hk och har en tank på 25 L och kan köpas billigt på Biltema, Överskottsbolaget, Clas-Olson...
 
Kolla på jula.se

Köpte pistol och kompressor där för cirka 1500kr är jättenöjd med den.
 
Den jag köpte på jula ser precis ut som den JohanM
rekommenderar så köp där köpte...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.