Nockpannor skulle jag vilja påstå att dom måste spikas men i övrigt så ligger dom i alla fall om det är betongpannor men om det är enkupiga tegel så brukar det va lite svajjigt.
Nockpannorna har jag skruvat, sen hade jag problem med typ andra tredje raden från nocken räknat, pga vind, de hade alltså flyttat sig litegrann, så dem har jag skruvat i efterhand. Gäller Betongpannor
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.