Jag har idag en manuell knapp som vi kopplar på vårt skalskydd när det ex. Är läggdags.
Idag sitter det en äldre c.app.
Jag undrar hur jag prog. Detta via en SPC som skall monteras upp snart.

Jag vill kunna prog. Att fb. Knappen slår på vissa dörrar, IR, blir larmade.

Någon som har koll på detta tro ?
 
RilleRock
M Michael Sjöblom skrev:
Jag har idag en manuell knapp som vi kopplar på vårt skalskydd när det ex. Är läggdags.
Idag sitter det en äldre c.app.
Jag undrar hur jag prog. Detta via en SPC som skall monteras upp snart.

Jag vill kunna prog. Att fb. Knappen slår på vissa dörrar, IR, blir larmade.

Någon som har koll på detta tro ?
Samma svar som i säkerhetsgruppen :cool:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.