A Archangel_1 #1 Medlem · 85 inlägg 12 aug 2018 21:47 Archangel_1 Medlem 85 inlägg 12 aug 2018 21:47 #1 Hej Förut kund jag logga in och ändra tex zoner etc, ändra hur lång tid larmet skulle tjuta osv .. Men nu verkar det som jag inte kommer åt det. Vad gör jag för fel, kan någon stega för hur jag kommer åt att konfigurera alla kopplade detektorer etc? Mvh / Angel #spc 4320 #spc connect #vanderbilt
Hej Förut kund jag logga in och ändra tex zoner etc, ändra hur lång tid larmet skulle tjuta osv .. Men nu verkar det som jag inte kommer åt det. Vad gör jag för fel, kan någon stega för hur jag kommer åt att konfigurera alla kopplade detektorer etc? Mvh / Angel
gol #2 Medlem · Västra Götaland · 641 inlägg 12 aug 2018 22:06 gol Medlem Västra Götaland 641 inlägg 12 aug 2018 22:06 #2 Efter inloggning som Engineer måste du gå över till Installatörsläge med "switchen" längst upp till höger på startskärmen för att komma till lite mer avancerade inställningar. Är det det du missat?
Efter inloggning som Engineer måste du gå över till Installatörsläge med "switchen" längst upp till höger på startskärmen för att komma till lite mer avancerade inställningar. Är det det du missat?