Hej på er!

Står i tankarna att skaffa ny altandörr (dörrar/par) och har sökt genom hela nätet då man inte vill det ska kosta skjortan.
Utan tvekan billigast är Sparfönster som också inte överprisar för måttbeställning.

Är det ngn som har erfarenhet av dessa - är grejerna ok?

Tack!

Jessica
 
Köpte du dörren från Sparfönster? Hur upplever du kvaliteten såhär några år senare?
 
S
Sommarstugelivet Sommarstugelivet skrev:
Köpte du dörren från Sparfönster? Hur upplever du kvaliteten såhär några år senare?
Jag har en. Karmen / dörren har satt sig lite då dörren är väldigt tung (men de sker ju de flesta).

Funkar bra såhär 4 år senare i övrigt. Står man och inte har pengar men behöver en måttbeställd dörr så funkar de kanon. Har man pengar så hade jag nog med facit i hand köpt något annat.
 
S SvanteC skrev:
Jag har en. Karmen / dörren har satt sig lite då dörren är väldigt tung (men de sker ju de flesta).

Funkar bra såhär 4 år senare i övrigt. Står man och inte har pengar men behöver en måttbeställd dörr så funkar de kanon. Har man pengar så hade jag nog med facit i hand köpt något annat.
jag lutar åt att lägga till några tusenlappar för att köra på SP eller Traryd. Även om vi inte behöver något lyxigt fönster så är jag inte så sugen att byta igen efter 5 år
 
S
Sommarstugelivet Sommarstugelivet skrev:
jag lutar åt att lägga till några tusenlappar för att köra på SP eller Traryd. Även om vi inte behöver något lyxigt fönster så är jag inte så sugen att byta igen efter 5 år
Tror de håller mer än 5 år =) Men kanske inte 25 år som Traryd borde göra, utan snarare 15 år... Vi får se! Jag är nöjd men som sagt, står man och behöver tokbillig måtbeställd - ja då funkar sparfönster faktiskt =)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.