Hej!

Hur mycket vill "Era" banker att ni ska ha om ni bygger hus? Har hört så många olika summor... Självklart vet jag att det är beroende på vilken tomt man vill göra i ordning m.m.
 
Det här verkar vara lite offtopic (det handlar inte direkt om hustillverkare).

Per telefon har SEB meddelat att de vill att man ska ha minst 15%, för att i nästa andetag säga att de kan tänka sig att göra individuella prövningar om man har höga inkomster.

Om man har behov av att belåna inom spannet 90-100% meddelade de att återbetalningstiden ska vara max 5 år.
 
;)
Flytta över "strängen" till ekonomi istället, om ni vill att flera ska delta i debatten.


Helena
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.