Har hört talas om att det skall finnas en frigolit med spår (som fungerar som luftspalt) som man kan sätta direkt mot yttertaket när man tilläggsisolerar.
Någon som vet var man kan hitta mer info om/vem som säljer denna?
Isolerar frigolit bättre än glasull i samma tjocklek?