I vårt kök sågade vi upp innertaket (1
Ca: 1x0,5m) för att inspektera en sak.
Ångspärrsplasten är tillbakasatt, men hantverkarna har valt att inte stänga hela hålet med spånskiva. (se bild). Det precis över där kyl och frys kommer stå.
Är detta något jag bör påtala att de ser till att fixa ur ett funktionellt perspektiv. Rent estetiskt spelar det ju ingen roll då det är dolt av köket.