I vårt kök sågade vi upp innertaket (1
Ca: 1x0,5m) för att inspektera en sak.

Ångspärrsplasten är tillbakasatt, men hantverkarna har valt att inte stänga hela hålet med spånskiva. (se bild). Det precis över där kyl och frys kommer stå.

Är detta något jag bör påtala att de ser till att fixa ur ett funktionellt perspektiv. Rent estetiskt spelar det ju ingen roll då det är dolt av köket.
 
  • Öppet område i innertaket över köksskåp där ångspärrsplast syns, utan täckande spånskiva.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Öppet hål i innertak markerat med röd cirkel där ångspärrsplast skymtar fram, ännu ej täckt med spånskiva.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Spånskivan är bara ett mekaniskt skydd. Finns det skåp som fullgör den funktionen går det lika bra.
 
  • Gilla
Guybrush666
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.