Hej, är det dumt att sätta en spaltventil i dörr med glas (ovanför glaset, som går nästan ner till golvet)?
Jag har svårt att få in den ovan fönstret som sitter bredvid..
Det är söderläge om det spelar roll.
 
Nej, det behöver inte vara dumt.
 
Jag tänker på tex imma/kondens på glaset, men det kanske inte är någon risk för det?
 
Den risken är väldigt liten med fungerande ventilation, speciellt om det inte är ett sovrum.
 
Ok tack för snabbt svar.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.