2 628 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Spackla skruvhål!
Håller på med badrummet och har satt Glasroc skiva på mina inneväggar och Aquapanel på min yttervägg. Måste jag spackla igen hålen innan jag fuktspärrar eller räcker det med att sätta remsa över alla skruvhål? Och om jag nu behöver spackla, vad skall jag då ha för spackel. Har för mig att man inte skall använda våtrumsspackel där man skall hänga kakel. När jag gjorde min gästtoa så spacklade jag ut några ojämnheter med fix. Men skall man verkligen göra detta i alla skruvhål?
Klicka här för att svara