Vi har precis fått ytterväggarna på kåken på plats och nu funderar jag på vad jag ska göra med källarväggarna.
Väggarna är uppmurade med lättbetong block i samma storlek som leca block.
Nu funderar jag på om det räcker med att bredspackla väggarna för att sedan måla eller tapetsera dem. Eller måste jag putsa dem ??
En annan sak, vad är skillnaden mellan puts bruk och spackel ??? ???