Hej,

har sågat en dörrkarm platt och spacklat över för att göra ”portaler”.

Ser nu att spacklet spruckit ca 4 veckor senare. Vad kan jag göra för att undvika att det spricker igen? Jag funderade på om jag kan spackla in glasfibertejp?

(Har bara provmålat)
 
  • Sprucken spackel på en vit dörrkarm som visar en vertikal spricka.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är det för spackel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.