Hej,
har sågat en dörrkarm platt och spacklat över för att göra ”portaler”.
Ser nu att spacklet spruckit ca 4 veckor senare. Vad kan jag göra för att undvika att det spricker igen? Jag funderade på om jag kan spackla in glasfibertejp?
(Har bara provmålat)