Hej, brukar mest läsa runt här men nu blev det till att skapa en tråd också..
Jag har ett badrum som är några år gammalt där det just nu ligger ett hemskt fult klinkergolv. Ca 3-4 kvm.
Jag önskar få en betongliknande slät yta på badrumsgolvet och funderar hur jag bäst går till väga.
Jag har en duschkabin.
Jag har som så många andra en begränsad budget, så jag tänker mig en budgetvariant som håller något/några år innan jag helrenoverar badrummet.
Jag har funderat på våtrumsspackel av något slag men osäker vad som är lämpligast.
Jag förstår att detta inte är en hållbar lösning kanske men utefter mitt önskemål ovan, vad skulle ni rekommendera?