E englastad #1 Medlem · 9 inlägg 28 maj 2018 16:39 englastad Medlem 9 inlägg 28 maj 2018 16:39 #1 Har idag köpt en uppblåstbart spa. Nu min fråga. Hur får man den vita uppblåsbara botten att ligga kvar i botten? Den flyter ju upp till ytan så fort man fyller på med vatten.
Har idag köpt en uppblåstbart spa. Nu min fråga. Hur får man den vita uppblåsbara botten att ligga kvar i botten? Den flyter ju upp till ytan så fort man fyller på med vatten.
K Kilisjohn #2 Medlem · 6 inlägg 28 maj 2018 17:00 Kilisjohn Medlem 6 inlägg 28 maj 2018 17:00 #2 Det är väl inte en botten utan den skaväl vara inne i locket? Botten är väl av typ liggunderlagsmaterial under duken. Om jag nu tänker på rätt modell.
Det är väl inte en botten utan den skaväl vara inne i locket? Botten är väl av typ liggunderlagsmaterial under duken. Om jag nu tänker på rätt modell.
E englastad #3 Medlem · 9 inlägg 28 maj 2018 19:24 englastad Medlem 9 inlägg 28 maj 2018 19:24 #3 K Kilisjohn skrev: Det är väl inte en botten utan den skaväl vara inne i locket? Botten är väl av typ liggunderlagsmaterial under duken. Om jag nu tänker på rätt modell. Men åh! Såklart är det så. Tack för hjälpen!
K Kilisjohn skrev: Det är väl inte en botten utan den skaväl vara inne i locket? Botten är väl av typ liggunderlagsmaterial under duken. Om jag nu tänker på rätt modell. Men åh! Såklart är det så. Tack för hjälpen!