Hej!
Såg att det fanns en liknande tråd men den var från 2011 så tänkte att nån borde ha gjort det mer nyligen?!

står i tankarna på att sätta in ett spabad nedsänkt i golvet på vad som just nu är en altan (ca 120cm ovanför marknivå) men Tanken är att bygga in altanen till ett inglasat uterum (4.5m x 5m) med två öppningsbara skjutdörrar,
med en takhöjd på ca 240cm

tanken är att kunna nyttja spabadet även när vädret inte är på topp!
Tänkte att om man har 1-2 typ badrumsfläktar för att driva ut fukten borde de funka?!

är det görbart eller ska jag tänka om? ‍♂️
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.