Har ett ovalt rör i pipan på 175x115mm, vad använder man lämpligast för viska till denna?
Även tips vart sådana kan säljas till vettigt pris av intresse?

Ska gå börja sota själv nu, har lina och lod men bara en rund kupad viska på 150mm.

/danso
 
Majgårdarna
Kolla med
SOTARVERKTYG AB
Dom har allt och sotarna handlar grejer där
 
Tackar för tipset :), var mest nyfiken på vilken typ och storlek som blir lämplig. Kan väl iofs. höra med sotarn, han borde veta.

/danos
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.