vespaman #31 Medlem · Stockholm · 928 inlägg 2 sep 2016 09:52 vespaman Medlem Stockholm 928 inlägg 2 sep 2016 09:52 #31 OK, kanske något med linuxklienten. Eller så funkar det bra nuförtiden. Dock - Varför jag bumpar denna tråd, är att Sonos nu har aviserat Spoify Connnect! Som jag längtat efter detta!!!
OK, kanske något med linuxklienten. Eller så funkar det bra nuförtiden. Dock - Varför jag bumpar denna tråd, är att Sonos nu har aviserat Spoify Connnect! Som jag längtat efter detta!!!
jonmo #32 Självbyggare · Söderförort · 3 384 inlägg 2 sep 2016 10:07 jonmo Självbyggare Söderförort 3 384 inlägg 2 sep 2016 10:07 #32 vespaman skrev: OK, kanske något med linuxklienten. Eller så funkar det bra nuförtiden. Dock - Varför jag bumpar denna tråd, är att Sonos nu har aviserat Spoify Connnect! Som jag längtat efter detta!!! Hear hear! Heja!
vespaman skrev: OK, kanske något med linuxklienten. Eller så funkar det bra nuförtiden. Dock - Varför jag bumpar denna tråd, är att Sonos nu har aviserat Spoify Connnect! Som jag längtat efter detta!!! Hear hear! Heja!