OK, kanske något med linuxklienten. Eller så funkar det bra nuförtiden.

Dock - Varför jag bumpar denna tråd, är att Sonos nu har aviserat Spoify Connnect! Som jag längtat efter detta!!! :)
 
vespaman skrev:
OK, kanske något med linuxklienten. Eller så funkar det bra nuförtiden.

Dock - Varför jag bumpar denna tråd, är att Sonos nu har aviserat Spoify Connnect! Som jag längtat efter detta!!! :)
Hear hear! Heja!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.