Jag har en Brustor terassmarkis, ca 4 meter bred, med en Somy RTS-motor, ursprungligen är Orea men bytt en gång för några år sedan så osäker på vad det är idag.
Min fråga, Orea verkar inte finnas mer och överhuvudtaget verkar det begränsat med RTS-motorer, vilken ska man ha idag, har ju sol/vind som jag gärna vill fortsätta använda?