Hej
Är det någon som försökt sig på att integrera en solfångare i sitt uppvärmningssystem?
I så fall, är det lönsamt? Fungerar det ? Köpte ni ett färdigt "paket" eller gjorde Ni en egen konstruktion? Värmer Ni hela huset eller enbart tappvarmvatten?
 
Hej jureit. det var ett uttömande svar.
Var kan man hitta de där enkla paketen som bara går till tappvarmvatten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.