F Fjällstuga #1 Medlem · Y-LÄN · 16 inlägg 14 mar 2008 19:30 Fjällstuga Medlem Y-LÄN 16 inlägg 14 mar 2008 19:30 #1 Hej Ni som har solosågar vad har ni att säga om dom, är dom bra och lätta att använd. Ska man köpa M5 eller M7? är en viss prisskillnad. Jag har egen skog och tänkte använda sågen till husbehovssågning. tacksam för svar
Hej Ni som har solosågar vad har ni att säga om dom, är dom bra och lätta att använd. Ska man köpa M5 eller M7? är en viss prisskillnad. Jag har egen skog och tänkte använda sågen till husbehovssågning. tacksam för svar
S spikers_corner #2 Medlem · 456 inlägg 20 mar 2008 18:58 spikers_corner Medlem 456 inlägg 20 mar 2008 18:58 #2 Jag har ingen så jag kan inte kommentera den, men här är en tråd i alla fall. http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/19225-solosag.html
Jag har ingen så jag kan inte kommentera den, men här är en tråd i alla fall. http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/19225-solosag.html