Hej ! Köpte en robot från AL KO som har fungerat mycket bra vid manuell start men när den ska starta på schemalagd tid så räknar den ner sedan varnar att motorn startas och sen gör om proceduren (bifogar video)
Tänker om det är något jag inte tänkt på eller om den är kaputt

hoppas på hjälp från er robotveteraner!
Mvh Daniel