Framdriften på min gräsklippare driver bara på ena hjulet. Jag gissar att ett kugghjul eller någon drivrem därinne hoppat isär, men jag vet inte hur jag tar mig in. Har försökt bända loss hjulsidan, men den sitter väldigt hårt. Det kan vara så man ska göra, men jag vill inte bryta sönder något.