Då kommer du troligen ha producerat ca 10% över estimerat på årsbasis(januari+februari+delar av mars+december bör vara ca minst 500kwh tillsammans)
För egen del när min installation sker i april så har jag i ordern fått förväntad produktion 14.000kwh på 15,43kwp, NÖ skåne, valmat tak, 27grader, 1/3 åt vardera väderstreck(Ö, V, S). Utifrån siffrorna här i tråden så kan man misstänka mina produktionssiffror kanske också blir högre.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.