Hej på er!

jag har en liten undran, ang markiser som inköptes och sattes upp i mars 2022. Kanske finns det någon därute som varit med om samma, är expert eller kanske till och med jobbar med detta.

hur som haver så har en av våra större markiser (vad jag tror) blekts i tyget i sömmen där tygerna överlappar varandra. Detta var ju inte från början och just nu tycker jag att det ser jättesjaskigt ut.

jag har försökt reklamera men företaget anser att det är för liten procent som blekts och att de inte kommer åtgärda det. Jag tycker dock det ändrar hela karaktären på markisen och kan inte riktigt förstå detta. Om jag velat ha en randig markis så hade jag valt det tänker jag…
Kolla gärna bilden,
vad tycker ni? Är jag för petig? Tråkigt när det ska vara nytt o fint ändå?

• Markis installerad ovanför fönster på en vit husvägg under en delvis molnig himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Markis monterad över stora fönster på en husfasad under en trekantig övertygning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag kan inte detta men min fundering var om den kanske är lite skavd då den är tjockare i skarven.

• Gilla
Nissens
  • Laddar…
1 123abc skrev:
Jag kan inte detta men min fundering var om den kanske är lite skavd då den är tjockare i skarven.
Men vilken smart tanke! Detta ska jag absolut kolla upp. Stort tack

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.