2 574 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
SolarVenti för uppvärmning av garage
Tja, vet inte riktigt vad jag har förväntat mig.
Idag är det ett kallgarage så förhoppningen är väl att det ska gå att vistas där lägre tid på året utan att det ska vara svinkallt, samt att det kanske ska bli lite bättre för de saker som förvaras där.
Det kommer att vara enda värmekällan då jag inte har några planer på något annat system.
Placeringen kommer att vara syd-väst vägg, så vilka tempraturer kan man förvänta sig av t ex en modell som SV7?
Idag är det ett kallgarage så förhoppningen är väl att det ska gå att vistas där lägre tid på året utan att det ska vara svinkallt, samt att det kanske ska bli lite bättre för de saker som förvaras där.
Det kommer att vara enda värmekällan då jag inte har några planer på något annat system.
Placeringen kommer att vara syd-väst vägg, så vilka tempraturer kan man förvänta sig av t ex en modell som SV7?
Klicka här för att svara